دولت اجنه

میرزا محمد کاظمینی

آقای حمید رسایی نماینده اصولگرایی تهران عنوان نمود که نخستین بار میرحسین موسوی اعلام کرد، دولت آقای احمدی نژاد، دولت رمالی است. اخیرا هم از طرق مختلف این دولت متهم به توسل به جن و امور غیر طبیعی و رمالی برای اداره امور کشور شده است که مصادیق آن را می توان در هشدارهای آیت ا... مصباح یزدی ـ حجت الاسلام والمسلمین صدیقی و حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی پیگیری نمود. بنا بر قول معتبر، افرادی به نام محققی و غفاری که مدعیان ارتباط با جن هستند دارای اتاق و دفتر حوزه ریاست جمهوری بوده و ارتباط جن و گرفتن اخبار و اطلاعات از آینده را تبلیغ می نمایند.


علی ایحال آنچه مسلم است و در قرآن نیز آمده جن موجودی واقعی است که عقلا از انسان پایین تر اما از لحاظ جسمی قوی تر است، قادر به تسلط بر انسان نیست مگر در شرایطی خاص و انسانها در حالت کلی قادر به دیدن جن نیستند و سوره جن که بر پیامبر نازل گردید گواه توانمندیها و ضعف های این موجود است و تعریفی که قران از جن ارائه داده نه مثبت است نه منفی و برخی از آنان مومن هستند و برخی کافر و این عبارت که «فلماجن علیه اللیل» گواه پوشیده و مستتر بودن جن از انسانهاست و در اشاره ای دیگر در قرآن آمده است «و انه کان رجال من الانس بعوذون برجال من الجن» یک عده از انسا نها با اجنه ارتباط داشته اند یعنی قران ارتباط انسان را با جن تایید می نماید اما چه انسانهایی ، مهم است و هر انسانی توانایی مطلق ندارد و انسانهایی چون پیامبر و امام قادر به ارتباط درست هستند مثلا حضرت سلیمان نبی (ع) با اجنه ارتباط داشت و آنها را به کار می گرفت و بعضا برخی انسانهای ریاضت کشیده و برخی عرفا هستند که خداوند قدرت احاطه بر جن را به آنان می دهد اما نه هر انسانی و مسلما کسانی که دارای چنین قدرتی می شوند هرگز به بیان نمی آورند مگر کسانی که با ریاضتهای غیر معقول و غیر شرعی با جن ارتباط برقرار کرده و در نهایت مقهور و تسلیم جن خواهند شد. اینکه دفتر و دستکی ایجاد شود و فرد ادعای ارتباط با اجنه نمایند و پیشگویی کند عملی غیر عقلی ، علمی و عرفانی است و جز سودجویی و سوء استفاده از عقل و احساس دیگران بهره ای نخواهد برد.


متاسفانه آنچه در دولت احمدی نژاد نمود پیدا کرده و به سطح جامعه آمده خطر بزرگی است که اندیشه و احساس مردمان را هدف قرار داده است .


حقیر مدعی هستم بحث انتظار و ظهور هم که سردمداران فعلی دولت، از آن دم می زنند خدای ناکرده بستری برای قدرت طلبی ـ بر مسند قدرت بودن وسوءاستفاده از ایمان مردم و کسب مال نامشروع باشد و بر روحانیت معظم و اساتید دانشگاه و مبلغان دینی و علمی فرض است با این پدیده مشکوک برخورد نمایند و نشود گونه ای که دولت انتظار ـ دولت اجنه نامیده شود و شما خواننده عزیز مطمئن باشید آن کسانی که مستند ظهور را ساخته اند دل صاحب شریعت (عج) را به درد آورده و هرگز روی آرامش نخواهنددید.


انشا ا... این مدعیان دروغین در بین مردم مفتضح شده و عدالت واقعی برای اصلاح جامعه و نجات انسان اعلام ظهور نماید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا